V každodenním životě, postarat se o vaše záda, je třeba hledat ve všech podmínkách na pozici, která zklidňuje, vyhnout postoje, stejně jako pohyby, že stávka páteře, že jsme malmenons nepřetržitě. Budeme definovat v tomto článku hlavní scénáře, náročné „dobrý“ pozice, což šetřit a také chránit sloupci. Zabránit pozici „zpátky naklonil se dopředu“, aby přezkoumala, nebo vytvořit. Za vidění, poruchy zraku, jako jsou krátkozrakost, špatné osvětlení nebo práci v plánu být příliš nízká, může kultivovat chudé zvyk a také vyvolat bolesti krku a zad. Aby se zabránilo bolesti zad a krku po dnech pracovat v negativní pozici v sedadle a/nebo v případě dlouhodobé sezení nastavení v souladu s následující ukazatele.

Jak a také kde k odpočinku?

Sedě hledá velmi zádech. Sedadla by měla být dostatečně vysoké, pevné jednotnost, hýždě, dobře zapadá do spodní části sedadla proti zadní-ostatní, s cílem získat dobrou bederní podporu. Jako příklad: snížená zpět musí být pevně uchyceny na zadní, horní části nohou, aby ideální úhel s nohou, nohy odpočívá na zem, hlavu do polohy trupu, nebo předpokládané kupředu, ani hozený zpět. Tři zakřivení přírodní páteř musí být narovnal ke snížení mechanické namáhání na sloupec. Složka je mírně nabral, nebo s pomoci na úrovni bederní udržuje snížena zpět. Zůstat jasné sedadla s prázdnotu v bederní oblasti. K péči o vaše záda, je potřeba, aby zůstali jasné, že nedopalky na straně sedadla, kulatá záda a nohy šla přes.

Vidět na televizi, je nezbytné, aby být umístěn před zobrazení, aby nemuseli zvednout hlavu, snížit nebo otočit hlavu a také vytvořit krku a bolesti zad. Lehátka a také loket židle je moderní, také nízká, také hluboko, také měkké, kde se potápí, odpověď na standardy vizuální, přesto nemají podporu zpět. Jsou v naprostém rozporu s velkým zdraví zpět. Měli byste se také vyhnout trávit hodiny na křesle.

Jak můžete odejít, na jeho místo?

Postavit obléhací to muset být pomoc redukované končetiny, přičemž pomoc na ruce, stejně jako nejdůležitější je zůstat jasné, flexe trupu, stejně jako vyčnívající výrazně kupředu. Mějte na paměti, aby nohy pod sedadlo. Všechny práce by měla nepochybně být provedeno díky svalové tkáně stehna, čtyřhlavého svalu, a také ne podívejte se na úsilí zpět. Područky by mohly pomoci splnit. Poloze na zádech. Jak přesně, stejně jako tam, kde k odpočinku? Stávající nastavení, ideální pro plnění páteře, snižuje tlak na meziobratlové ploténky. Ještě více kvalitní spánek zřejmé, skvělý ložní prádlo může pomoci uvolnit svalové tkáně a také služby opravy únavě-fyzické i psychické. Výzkumné studie o vynikající umístění, které jste přijali do režimu spánku zůstává v základní otázkou praxe. Nicméně, to je mnohem lepší, aby se zvyk odpočinku, nebo ležet na zádech, a to buď na straně“ psa zbraň „. Mějte na paměti, že v zájmu vypadat po zádech, tlačí břicho, je třeba se vyhnout. To zdůrazňuje zadní kontury a produkuje příliš mnoho otáčení krku, což způsobuje bolesti zad a krku. Jak se dostat z postele? Získat v měkké vlastnosti, postele, on potřebuje, aby místo sebe na boku, „pes zbraň“ vedle postele, kolena ohnuté, a pak narovnat zpátky, přičemž podporu s horní paže nebo nohy a v ten samý čas, umístění nohy sklonil nad postel, aby se posadili. Zabránit dostat se rychle v ohnutí nebo v krutu. Než budete vstát z postele, je zapotřebí, aby jste vynaložit úsilí, aby relaxovat, stejně jako rozšířit. Po tom, starat se o vaše záda v každodenním životě, objevovat nejlepší způsoby, jak zvedat správně.

Způsobů, jak ztratit tato rutina?

Budeme investovat prakticky 3rd života v posteli. K péči o vaše záda, ložní prádlo by měly splňovat specifické potřeby. Matrace musí být středně silný, aniž by se ani jeden stejně měkké, ani také obtížné a rigidní struktura. To by mělo udržet zpátky a být upraveny k tělesné hmotnosti. Matrace, která je také měkké, stejně jako v důsledku toho deformovatelné, není schopen nabídnout adekvátní pomoc tělo bolesti all-přírodní páteře a také mohl být zodpovědný za krk a bolesti zad svalové hmoty křeče v jeho brázdě. Polštář by měl být nízké nebo průměrné hustoty na podporu celý krk-hlava a v souladu s zakřivení přírodní krku. Tam jsou, v profesi, polštáře tvrzení“ fyziologické „, pěny, tvarované směně v souladu s zakřivení krční zpět, a to včetně duté, kde přijde k odpočinku hlavu. Tyto polštáře „krky křehké“ by mohl být souzen. Moje rada: malý polštářek, trochu plochý univerzální lepší polovinu v nejvíce efektivní tvar krku, na krku, stejně jako plní krční lordóza. Polštář, který je stejně velký nebo superpozice polštáře pozici hlavou napřed, stejně jako nemá absolutně není zakřivení krku zůstává v hyperflexion. Polštář je nutné! Odpočívá, aniž by polštář je silně potlačen, protože krční oblasti není trvalé. Krk je v hyperextenzi.